Arduino-alkeiskurssi Helsinki Hacklabilla 12.9. - 10.10 maanantaisin 18:00

http://helsinki.hacklab.fi/2016/09/arduino-alkeiskurssi-labilla-12-9-10-10/

Ilmoittautuminen Holvin kautta (kts blogipostaus).

Kysymyksiä, vastauksia sekä sekä hyödyllisiä linkkejä päivitellään tähän ketjuun.

Holvilla on ilmeisesti ollut tänään jossain kohtaa joku ongelma maksujen käsittelyssä mutta ainakin yksi ongelmista raportoinut onnistui ilmoittautumaan jo.

MUlta onnistui ilmoittautuminen su klo 11.15…

Paikkoja on enää yksi jäljellä, joten kannattaa pitää kiirettä.

Ja loppuunmyyty. Toinenkin kurssi todnäk järjestetään vielä tämän vuoden puolella että älä huoli jos et ehtinyt tähän mukaan.

Kehitysympäristö ohjelman latauslinkki https://www.arduino.cc/en/Main/Software lykkää 502 Bad Gateway

Jännä juttu. Minä sain saman, mutta kun menen ensin osoiteeseen www.arduino.cc ja sieltä valitsen yläpalkista Download niin tuo lataussivu aukeaa.
Varmaan siellä on joku säätö menossa ja homma normalisoituu ennen pitkää. Sillä välin tämmöinen workaround näyttää toimivan.

Jotain (toivottavasti väliaikaista) häikkää arduino.cc -palvelimilla ja/tai CDN:llä, mulla jumittaa kumpikin tapa kunnes tulee 502.

Onko yhtään varovaista arviota mahdollisen tulevan kurssin ajankohdasta, olisiko heti lokakuun aikana alkamassa?

Vielä ei uskalleta antaa mitään arvioita kun vapaaehtoinen kurssin vetäjäkin on vielä löytämättä (ei ole mitenkään varmaan että tämän ensimmäisen kurssin vetäjä onnistutaan lahjomaan vetämään seuraavakin kierros).

Heipat!

Kiinnostaisi kovin tällainen Arduino -kurssi ja kysynkin onko joskus aikeita jalkautua Tampereelle järjestämään moinen? Toki kyllä sitä itsekkin liikkuun pääsee Pitäjänmäen suuntaan.

  • L

Terve. Kysymykseen Tampereella järjestettävästä kurssista joutuu kyllä vastaamaan tampesterilaiset itse. Tämmöinen kurssi kun kattaa usean viikon jakson niin eipä varmaan kouluttajat ala ramppaamaan HKI-TRE -akselia niin määrissä.
Mutta toki kaikki ovat tervetulleita stadin labin kursseille ihan asuinpaikasta riippumatta.