Tiedoksi kurssilaisille:
Noudatetaan annettuja ohjeita ja siirretään ARM-kurssi nettiin. Pidetään seuraava istunto aikataulun mukaan eli torstaina klo 18-21 mutta tehdään se käyttäen Google Meet -nettikokouspalvelua.
Eli homma toimii niin, että ajan tullen julkaisen tänne ja slackin #digitaalitekniikka -kanavalle linkin koulutusistuntoon. Linkki on muotoa meet.google.com/jotakin eli määräytyy vasta kun istunto on luotu. Jokainen liittyy istuntoon antamalla nimimerkin liittymispyynnön yhteydessä. Minä näen tuolla nimimerkillä pyynnön liittyä ja hyväksyn sen, minkä jälkeen ko selainvälilehdellä näkyy jakamani näkymä ja kuulette puhujan (minun) äänen. Jos haluatte sanoa jotain palaverin aikana, niin aktivoikaa läppärin mikki tai hommatkaa sellainen pöytäkoneeseen. Yleensä on hyvä tapa pitää oma mikki mykistettynä kun ei ole puhumassa mitään niin palaverin taustamöykkä säilyy mahdollisimman pienenä.
Katsellaan mitä tästä tulee, ja mietitään jatkoa sen mukaan…
Loin Slackiin uuden kanavan #arm-kurssi ja kutsuin sinne kaikki ne joilla oli tunnettu Slack-tunnari. PAri Discoursen käyttäjää ilemisesti ei ole slackissa, mutta kannattaisi pyytää kirjautumislinkki hallitukselta (mä en osaa sitä antaa).