Kurssi: Piirilevyn suunnittelu ja toteutus pintaa syvemmältä

kaipa sitä voisi tulla kuuntelemaan, vaikka en välttämättä joka kerta pääsekkään paikalle

Mukana myös!

Kiinnostaisi kyllä, mutta vähän epävarmoja nuo torstait koulun osalta. Mutta ilmoittaudutaan nyt ja perutaan jos alkaa näyttää ettei voi osallistua. Tuo harrastelija lisenssi kyllä kiinnostaisi.

Heips,

minä ilmoittautuisin mukaan!
Onko kurssi maksullinen?

Tervetuloa! Kurssi on maksuton. Pahoittelut ettei tullut siitä mainittua. Kaikki hacklabin kurssit ovat maksuttomia ellei kurssiin liity ostettavia materiaaleja. Tähän kurssiin ei sellaisia liity.

1 Like

Mukana

Terve
Tätä onkin odotettu. On jo yli 10 vuotta kun olen viimeiksi piirilevyn Eaglella suunitellut. Myös kokemukset Kiinan pajoista kiinnostaa.

Tähän pitää kyllä osallistua.

mukana

pe 10. toukok. 2019 klo 19.28 Uuno via hacklab.fi Discourse notifications@discourse.hacklab.fi kirjoitti:

Mukana.

jess, kaivan jostain aikaa tähän - onneksi ei ole sulkapalloa torstai-iltaisin!

Vieläkö mahtuu? Haluan kans mukaan!

Joo mahtuu. Mukaan vaan.

Hei, vapaita paikkoja tuntuu olevan, jos kaikki ilmoittautuneet ovat tässä (tämä olisi nro 13).
Tulossa mukaan siis.

Jos vain kunto antaa myöten, tulen paikalle.

Joo tervetuloa, kyllä kaikki saadaan mahtumaan.

Tulipas mieleen että seuraava torstai on pyhäpäivä, kokoontuuko seurakuntamme kuuntelemaan PCB saarnaa vai saammeko mietiskellä omissa oloissamme? En huomannut kysyä tuota kun olin paikalla.

Helatorstai skipataan kuten jo aikaisemmalla kun kerralla sovittiin

pe 24. toukok. 2019 klo 7.30 Jurva-Markus Vehasmaa via hacklab.fi Discourse notifications@discourse.hacklab.fi kirjoitti:

Kiitos kovasti. Mennyt minulta ohitse. Varmaan siksi että joudun lähtemään 20.48 jos meinaan kotiin päästä järkevässä ajassa.

Tiedoksi, että juhannuksen alustorstaina ei pidetä istuntoa kun porukka on jo kovasti juhannuskiireistä.
Kurssi jatkuu kesän jälkeen kun kaikki on ladanneet patterinsa tuoreeseen iskuun.

2 Likes