Kevätsiivousta ja grillausta 8.6.2019

Pidetään pienimuotoinen siivous- ja grillaus-lauantai ensi viikonloppuna 8.6.2019 noin 12:00 maissa. Tällä hetkellä järjestäjinä ovat Markus (a.k.a minä) (markusjm@Slack) ja Joona (joonamo@Slack).

Tällä hetkellä tarvitaan vielä paku tai auto+perävaunu ja kuski. Ideana on viedä erinäistä romua Kivikon sorttiasemalle yksi tai kaksi kärryllistä joten on mahdollista, että kädet ja vaatteet likaantuvat. Ilmoitamme täällä kun saamme kuskin valittua.


EDIT: Koska sorttiasemat ovat kiinni viikonloppuisin, lastaamme tavarat luultavimmin peräkärryyn, jonka ajamme joku arkipäivä sorttiasemalle.


Jos jollain on pallogrilli yms. ja saa sen suht helposti labille, sen voi tuoda. Grillihiiliä voin tuoda minä kunhan saadaan selville millainen grilli on kyseessä.

Jätä viesti tänne jos olet tulossa niin tiedämme kuinka paljon ostamme grillimakkaraa ja limua. Pistäkää myös grillimakkarapreferensinne ja/tai -mielipiteenne, itse en kovin usein grillaile.

IN ENGLISH:

We’ll be doing spring cleaning next Saturday 8.6.2019. All volunteers are welcome and we’ll be barbecuing (Bring Your Own Sausages) on a coal grill (let us know if you have one).

Leave a message here if you’re coming so we’ll know how much soda and generic grill sausages we’ll buy.

Tulossa noin puoleltapäivin asianmukaisissa varusteissa. Ei grillipreferenssejä eli liha/kala/kana/kasvis käy (en syö sisäelimiä tunnistettavassa muodossa - makkara ok). Myös muu murkina käy.

Luultavasti tulossa paikalle. Grilliin pistän yleensä muumipeikkoa
(halloum-juustoa)