Kurssikartoitus: hitsaus

Koska tulityötila alkaa kohtapuoliin olla valmis, ajattelin scoutata hieman yleistä kiinnostusta hitsauskurssin järjestämiseen. Voisin ilmoittautua ainakin yhdeksi vetäjäksi, puikon ja migin osalta.

Olisiko tämmöiselle halukkaita osallistujia / vetäjiä?

Kiinnostusta löytyy. Omaa kokemusta minimaalisesti autopeltien hitsailusta.

Osallistuminen kiinnostelee kyllä.

Olisin myös kiinnostunut osallistumaan, kokemusta on ~35 vuoden takaa asetyleenistä ja puikoista (ja tulokset tuolloin melko surkeita).

Kiinnostusta löytyy. Kokemusta löytyy ennestään tasan nolla.

Kyllä kiinnostaa.
Yläasteella sohittiin puikolla jotain, eli kokemus lim 0.

Olen kiinnostunut osallistumaan oppilaana. Kerran päässyt kokeilemaan 30 sekuntia vissiin puikolla hitsausta.

Ehdottomasti kiinnostaa, oppilaspuolella. Olen hitsaillut auttavalla menestyksellä autopeltejä huonolla migillä, puikot vihaavat minua ja mieluummin tarttuvat kohteeseen kuin pysyvät kädessäni.

Mika

Kiinnostaa kovastikin, MIGillä olen jonkunverran joskus hitsaillut mutta en asiasta oikeasti tiedä juuri mitään.

Kiinnostusta löytyy!

Todellakin kiinnostaa.

Kiinnostaa, MIG:llä on tullut nuoruudessa hitsattua vanhaa Toyota Mark II useampaankin kertaa :slight_smile:
Puikolla on tullut hitsautta mutta siitkin taitaa olla jo yli 30 vuotta sitten.
TIG- ja alumiinihitsatus kiinnostaisi kovasti.

Pertsa

Tässä yksi halukas osallistuja lisää…

minäkin haluaisin hitsata, ei aiempaa kokemusta.

Kiinnostusta näyttää olevan sen verran, että pitää ruveta katselemaan kalenteristä riittäisikö keväällä aikaa tätä järjestää!

Kiinnostaa jos kurssi vielä järjesteillä. Kokemukset jostain 15 vuoden takaa.

Kiinnostaisi osallistua, kokemusta mitättömästi, eli yläasteelta sen muutaman tunnin verran ~20 vuoden takaa.

Kinnostaisi myös, MIG hitsailuja hieman tehnyt mutta siihen melkeinpä jääkin.

Joo kiinnostais kyllä. Viimeiset kokemukset 15v sitten peruskoulusta ja sen jälkeen satunnaisesti olen yrittänyt jotain hitsata ja eihän siitä ole tullut enää mitään, joten oppi kelpaisi.

Olisin itsekin kiinostunut osallistumaan