Lotta 101 - CNC-jyrsinnän peruskurssi seuraavan kerran?

Moro.

Onkos suunnitelmissa lottakurssia nähtävissä olevassa tulevaisuudessa? Edellinen on ilmeisesti ollut 2017, olisiko muita sen jälkeen jäseneksi liittyneitä kiinnostut osallistumaan?

Kenetkäs pitäisi lahjoa tuota pitämään?

Kylhän sellainen kutkuttaisi.

Mä voin pitää lottakurssin kun olen niitä pidellyt. Depiliä voi koittaa haastaa assariksi, hän on aiemmilla kursseilla tehnyt sitä hommaa.
Ajankohdan suhteen on kaksi vaihtoehtoa. Asko Kauppi on luvannut pitää Fusion-kurssin torstaisin 21.11. - 19.12. Lottakurssin pitäminen ennen sitä on liian aikaista koska ilmoitautumisaika jää olemattomaksi.
Siispä jos kurssi pidetään torstaisin se siirtyy vuodenvaihteen yli. Toisaalta jos otetaan keskiviikko niin silloin lottakurssi voidaan lomittaa Fusion-kurssin kanssa. Lienee hyvä kysymys onko tämä liian kiivas tahti huomioiden, että pitkälti samoja henkilöitä varmaan haluaa osallistua molemmille kursseille.
Tätä aihetta voisi varmaan kysellä Slackissa ja miksei täälläkin. Eli mikä on porukan tahtotila lottakurssin aikataulusta suhteessa Fusion-kurssiin?
Minulle sopii mikä ajoitus tahansa, mutta pari viikkoa varoitusaikaa pitänee antaa ennen kurssin aloitusta jotta jengi ehtii reagoida.

1 Like

Henkilökohtainen mielipide on että peräkkäisinä päivinä lomittain on kovasti hankala, ennemmin kaikessa rauhassa ensi vuoden puolella. Mitään kiirettä en asialle koe, mieluummin laitan kalenteriin reilusti ajoissa.

Heippa minultakin. Kiinnostusta on. Fusion-kurssi lopettelee toivottavasti jonkun osan tekemiseen CNC:llä, joten siinä olisi suora jatkumo Lotta-kurssille.

Jep, kiinnostusta löytyy!

Katsotaan CNC-kurssille aika tammikuusta silleen että on selvitty loppiaisesta ja palattu osapuilleen normaaliin arkeen.

Multa löytyisi ehdottomasti kiinnostusta tähän!

Tämä toki kiinnostaa kovasti heti kun on mahdollista.